Vahendid Mektorys

  • Vineerilaser
  • Keevitusseadmed + laserkeevitus
  • Treipingid
  • Metalli ja plasti freespingid
  • Lehtmetalli painutamine
  • 3d printerid
  • Jootejaamad
  • Mikroskoobid
  • Ostsilloskoobid
  • Raspberry PI, Raspberry PI kaamera
  • Arduino Uno
  • ESP8266
  • Komplektid erinevatele anduritele
  • Käsitööriistad
  • Kulumaterjalid

NB! Kui vajate midagi, mida selles loendis pole, andke meile sellest teada 10. oktoobriks, et saaksime selle teie meeskonnale leida.

Registreerimine

Registreeru 7. oktoobriks! Kui teil on olemas juba idee, andke meile teada materjalidest, mida vajate. Teid suunatakse peale registreerimise kinnitamist automaatselt sündmuse Discordi kanalile, kus toimub kogu suhtlus.

Ideed ja meeskondadeks jagunemine

Üritusel esitletakse ideid ja komplekteeritakse meeskonnad.

Enne üritust vaadake kõiki väljakutseid vahekaardil "Väljakutsed". Mõelge ideele, mida võiksite esitada.

KÕIK osalejad peavad registreeruma. Palun märkige, kas olete tulemas üksikisikuna (ehk teil pole veel meeskonda) või meeskonnana (ehk olete juba koos meeskonna kokku pannud). Kui liitute meeskonnaga, peavad kõik meeskonnaliikmed registreeruma. Võistkonda võtame kuni 6 inimest.

Kui teil on idee, olge valmis oma ideed esitama build-a-thoni alguses. Lihtsalt öelge meile, mida soovite ehitada ja keda vajate oma meeskonda. (NB! Isegi kui teil on meeskond koos, peate ikkagi esinema.)

Kui tuled üksinda, siis saad kuulata teiste ettekandeid ja liituda mingi meeskonnaga.

Vaja kohandada ja uuendada!

Hindamine

Ürituse lõpus esitleb iga meeskond oma prototüüpi züriile, mis koosneb inseneridest, ehitajatest ja turundus/finantsspetsialistist. Anname teile laval kolm minutit, et meile näidata ja rääkida asjast, mille ehitasite, kuidas te selle ehitasite ja miks te selle ehitasite.

Tekst puine, kohandada

Mida hinnatakse?

  • Ideed (25%) Kui loominguline ja potentsiaalselt edukas on idee probleemi lahendamiseks?
  • Teostust (25%) Hõlmab seda, kui hästi idee oli kavandatud ja ellu viidud, ehituse keerukust ning olemasolevate tööriistade ja materjalide loomingulist kasutamist.
  • Kasutuskogemust (25%) Kui integreeritud on kogu prototüübi disain, funktsionaalsus ja visuaalne esteetika?
  • Esitlust (25%) Kui hästi meeskond esitab oma prototüübi, kirjelduse ja väärtuspakkumise?