13. mail kogunes Austraalia tiim esimest korda Eesti Maaülikooli Tehnikainstituuti, et tutvuda üksteisega ja rääkida läbi, kuidas edasi liigutakse.
Tiimi viis Austraalia võistluse lainele Solaride'i inseneeria valdkonnajuht Mart Erik Kermes, kelle ülesandeks on Austraalia tiimi juhtida ja tagada koostöö sujumine. Kermes tutvustas võistluse ajalugu ja rääkis lähemalt, kui oluline on saada tiim ühiselt toimima ning rääkis võistlustiimi lähitulevikust, mis kõik on ees ootamas.
Õige pea oli järg peainseneri Karl August Tatuntsi käes, kes võttis üksipulgi teoreetilisel tasemel lahti 2. hooaja päikeseauto ning kogu tiim sai aru, mida tähendavad muuhulgas müstilised väljendid nagu OSC või ECU. Olgu öeldud, et esimene lühend märgib optimal speed controllerit ja teine auto "aju", mille purunemisel ei liigu auto enam kuhugi.
Et mitte jääda ainult teoreetilisele tasemele, liikus kogu tiim edasi garaaži ja tegi tutvust päikeseauto endaga. Jupp jupi haaval saadi aru, kuidas toimib rooli- ja pidurisüsteem ning tiim asus harjutama kahte väga vajalikku oskust.
2021. aastal Marokos toimunud päikeseautode võistlusel selgus, et oskus ratast vahetada ja rehvi veljelt maha võtta on kulda väärt. Niimoodi tegigi kogu tiim ükshaaval läbi päikeseauto ratta lahti keeramise ja hiljem momentvõtmega fikseerimise ning rehvi mahavõtmise ja uuesti peale panemise.
Selle käigus õppis tiim üksteist paremini tundma ning juba pühapäeval ootab päikeseautot ees katsesõit.