Solaraadio #2: Kuidas mittetulundusühinguna raha kaasata?

Taskuhäälingu teises osas räägivad saatekülalised rahast ning sellest, kuidas MTÜ-na edukalt raha kaasata. Solaride’i tiimi siseelu ja kogemusi jagavad turundusjuht Asso Soosalu ja finantsjuht Karl-Tanel Paes. Värsket kogemust tiimiga koostöö tegemisest jagab Hooandja tegevjuht Tuulike Mänd.

Solaride’i tiimil lõppes 17. aprillil 37 päeva kestnud rahakaasamisprojekt Hooandja platvormil, millega purustati võimsalt eelmine rekord. Kampaania tulemusena kogus tiim Austraalia päikeseautode võistlusel osalemise tarbeks 52870€, mille jaoks pani õla alla 435 toetajat, kelle seas oli nii tuntud kui vähemtuntud inimesi. Kuidas suutis üks tudengiprojekt nii palju raha kaasata ning mida selleks tehti, sellest saab aimu juba õige pea!

Saates räägitakse muuhulgas ka:

  • Kuhu kulub kogutud summa?
  • Kuidas koguti 37 päeva jooksul selline summa?
  • Miks on inimesed nõus ohverdama kahe kohvitassi raha ühe ettevõtmise hüvanguks - on see missioonitunne või midagi muud?
  • Kust sünnivad noored vabatahtlikud?
  • Kui ei proovi ega räägi kellegagi, siis ei juhtu midagi!

Lisaks jagame kuulajatega ka eduka hooandja kampaania spikrit. 
Kuula 2. osa Spotifyst