Pole vahet, kas sinu ülesanne on arendada päikeseautot, luua haaravat sisu sotsiaalmeediasse või viia ellu projekte teistes valdkondades - selle mooduli raames omandad olulised baasoskused ja -teadmised, et oma ülesannetega hästi toime tulla.
Koolitajateks on nii oma valdkonna tipptegijad, kuid ka Solaride’ist tugeva kogemuse saanud ning juba tööturul laineid löövad spetsialistid.
Turundus- ja kommunikatsioonimaailm on nagu sibul - väga mitmekihiline ja kui sa selle juppideks lõikad, võib see sind esialgu nutma ajada. Aga ära muretse, koolituste ja praktika käigus avalduvad sulle saladused ja tehnikad, kuidas sellele “sibulale” selliselt 1-0 teha, et hooaja lõpuks on sul silmis vaid õnne- ja uhkusepisarad!
Mõned näited teemadest:
Mis on bränd ja kuidas seda ehitada
Strateegiline kommunikatsioon ja meediasuhted
Sotsiaalmeedia ja persoonibränd
Üritusturundus
Eesmärgistamine ja tulemuste analüüsimine
jpm.
Inseneeria
Jah, me ehitame päikeseautot. Aga enne, kui uue hooaja päikeseauto Austraalias stardijoonele jõuab, tuleb läbi teha kõik olulised tootearenduse etapid. Et see sujuvamalt läheks, toetavad meie mehaanika-, elektroonika ja tarkvara tiimi kogenud insenerid.
Mõned näited teemadest:
tootearendus ja sõidukite dünaamilised omadused;
komponentide projekteerimiseks ja arenduseks vajalikud töövahendid ja tarkvarad;
tootmistehnikad keevitamisest ja jootmisest kuni süsinikkomposiidi lamineerimiseni;
jpm.
Personal
Organisatsioonikultuur ja hea sisekliima on meile väga olulised. Inimeste inimeseks tihtipeale sünnitakse, aga ainult kõhutunde ja empaatia pealt tegusid ei tee. Seega õpime akadeemia tegevuste raames tundma inimeste ja organisatsioonide hingeelu ning parimaid praktikaid nende arendamiseks.
Mõned näited teemadest:
värbamine ja laialiminek, onboarding ja offboarding;
organisatsioonikultuur ja -bränding;
organisatsiooni protsessid ja sisekommunikatsioon;
rahulolu ja arenguvestlused, tunnustamine;
jpm.
Finantsid
Solaride opereerib ca 1,5 miljoni euro suuruse eelarvega. See tähendab reaalset vastutust! Selleks, et see raha meil ka uuel hooajal olemas oleks, tuleb keskenduda suhete loomisele ja hoidmisele nii era- kui avaliku sektori organisatsioonidega. Aga ühtlasi tuleb vahendeid targalt kasutada, aruandlus ja eelarve joonel hoida ning kokkulepetest kinni pidada. Koolitused on siinkohal abiks!
Mõned näited teemadest:
müügipsühholoogia ja -tehnikad;
mõjusate müügimaterjalide koostamine ja presenteerimine;
suuline ja kirjalik eneseväljendus;
projektide kirjutamine ja aruandlus;
jpm.
Akadeemia
Solaride Akadeemia on III hooaja võtmeprojekt. Siinkohal ei jää kingsepp ilma kingadeta. Ka akadeemia programmi elluviijaid ennast ootavad erinevad koolitused, mis aitavad programmi edasi arendada ning luua õpikogemust, mis päriselt rikastab.
Mõned näited teemadest:
andragoogika võtted koolitusprogrammide loomisel;
koolituste arendamine ja koordineerimine;
mentorlus ja coaching;
tulevikuoskused ja tööturu vajadused;
arengu mõõtmine ja tagasiside;
jpm.
Solaride uses cookies for better user experience and personalized service.