#solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva 

#solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva 

#solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva 

#solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva 

#solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva 

#solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva 

#solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva 

#solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva 

#solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva 

#solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva #wegiveadamn #teamsolaride #solaride #muleiolesuva 

Bridgestone World Solar Challange

35-aastase ajalooga võistlus toob igal teisel aastal üle maailma kokku tudengid, tippülikoolid ja -ettevõtted, kelle seiklusi 3000 km jooksul jälgib ligi 15 miljonit silmapaari.

Võidusõidul Darwinist Adelaide’i, ootavad ees ekstreemne kuumus, maastik ja ettearvamatud teeolud.

Meeskonnad läbivad teekonna orienteeruvalt nädalaga, alustades sõidupäeva koos päiesetõusuga ja jäädes laagrisse seal, kus kell 17:00 kukub. 

See on teekond, mille vältel pannakse proovile nii meeskonnaliikmete tehniline võimekus kui moraal ja vaimne vastupidavus.

Esindustiim

Mikk Saarmann, Joosep Ress, Johan Hollak, Martin Banatovski, Magnus Vooder, Markkus Koddala, Markus Erik Torpel, Armin Mere, Kaspar Mill, Herbert Konnula, Jete Vilen, Mihkel Ruul, Kristjan Ulla, Sander Robas, Daniil Nikitin, Kaspar Päärson, Ülo Pajutee, Lisanna Toom, Frederik Roosimägi, Hannes Sild, Alice Veedla, Miina Muru, Kristin Mäkiševa ja Getrin Valge

Tulevase päikeseauto tehnilised andmed

  • Tippkiirus: 120 km/h
  • Tühimass: 490 kg
  • Istekohtade arv: 2
  • Mootorite võimsus: 3.6 kW
  • Akupakk: 15.2 kWh
  • Õhutakistuskoefitsient: 0,13
  • Sõiduulatus: 750 km



Vaht, freespink ja sajad tunnid...

Kas teadsid, et Solaride’i järgmise päikeseauto loomiseks on kulunud enam kui 13 m³ vormivahtu? Ja kui see veel ei kõla muljetavaldavalt, siis freespingil kulus vormide välja freesimiseks rohkem kui 400 tundi!

Valmistatud käsitööna Eestis!

Vormide viimistlemiseks kulus üle 1332 tunni lihvimistööd, mis on enam kui 55 ööpäeva järjest lihvimist! Selleks kasutati 45 liitrit pritspahtlit ja 8 kilogrammi tavalist pahtlit, et saavutada täiuslikult sile pind.